درباره مجتمع کسب و کار راد:

مجتمع کسب و کار راد تحت هدايت و رهبري حسین امینی‌راد دانش آموخته دکتراي حرفه اي مديريت کسب و کار، به منظور ارائه خدمات، با سرمایه‌ای از تخصص و با هدف کمک به بهبود فرآیندهای کسب و کار و توسعه سيستم هاي مدیریت در کشور پا به عرصه وجود گذاشته است. این مجتمع با اتکا بر تجربه و دانش صنعتي و مدیریتی، جهت ارتقای سطح فرهنگ و توان علمی، صنعتي و مدیریتی سازمان‌ها با توکل بر خدای بزرگ و توجه ویژه به مفهوم مدیریت، همراه مطمئني برای کارآفرينان و مديران کشور در زمینه حل مسائل سازمانی و رفع گلوگاه‌ها به خصوص بازاريابي، برندينگ و ارتقاي فروش می‌باشد.

 

چشم انداز کسب و کار راد

گروه مشاوران کسب و کار راد در افق چشم انداز سال 1400، براي دستيابي به اهداف استراتژيک خود، در جهت اعتلاي دانش مديريتي واحدهاي کسب و کار، به عنوان چابک ترين، توانمندترين، قابل اعتمادترين، حرفه اي ترين، خلاق ترين و معتبرترين برند در حوزه هاي مختلف مشاوره، آموزش و توسعه سيستم هاي مديريتي، در سطح استانداردهاي علمي و بين المللي و انتقال دانش و تخصص از جوامع پيشرو به واحدهاي کسب و کار و اقتصاد کشور، با سرلوحه قرادادن مشتري مداري و نوآوري داراي بالاترين وضعيت رقابتي در سطح بين المللي خواهد بود.

 

ماموريت کسب و کار راد

ارائه خدمات جامع مشاوره، آموزش، اجرا و توسعه مهارت هاي مديريت کسب و کار به صورت حضوري و مجازي از طريق به اشتراک گذاري تمامي دانش، تخصص و توان خود به منظور تعالي واحدهاي کسب و کار.

 

ارزش هاي سازماني راد

مجتمع کسب و کار راد در راستاي تعيين خطوط قرمز سازماني خود از حروف برند خود استفاده نمود تا به تمامي ذينفعان خود خاطرنشان نمايد که ارزش هاي سازماني، اصل جدايي ناپذير از مجتمع کسب و کار راد و خطوط قرمز آن است.

- اصل کمال پرسنل و شايسته سالاري

مشاوران و کميته علمي کسب و کار راد بر اساس شايستگي و تخصص با تشخيص شوراي مديران نسبت به خدمت رساني به مشتريان برگزيده خواهند شد.

- اصل سرمايه انساني

سرمايه انساني در کسب و کار راد ذينفع اصلي اين مجتمع مي باشد و جزو خطوط قرمز آن است.

- اصل بهبود مستمر و اهداف متعالي

بهبود مستمر و تعالي سازماني کسب و کار راد هدف اول است و اهداف شخصي در کسب و کار راد اکيدا ممنوع است.

- اصل وارد نکردن افراد متفرقه

حضور افراد متفرقه غير از مشاوران و کميته علمي کسب و کار راد در اجراي پروژه هاي مشتريان و ماموريت ها اکيدا ممنوع است.

- اصل کار گروهي

کسب و کار راد به اصل کار گروهي و حرکت تيم وار در خدمت رساني به مشتريان را سرلوحه ارزش هاي سازماني خود قرار مي دهد.

- اصل اولويت بندي و هماهنگي

مشاوران و کميته علمي  کسب و کار راد متعهد است که بدون هماهنگي با مدير داخلي و مديريت ارشد مجتمع هيچ گونه کاري را بدون برنامه انجام ندهد.

- اصل رازداري

مشاوران و کميته علمي کسب و کار راد متعهد است که کليه اطلاعات و برنامه هاي مشتريان کاملا محرمانه است و هرگونه تساهل در اين حوزه خط قرمز مجتمع مي باشد.

- اصل رشد و هم افزايي

در مجتمع کسب و کار راد تغيير در تفکر ستون رشد و نوآوري است به طوري که مشاوران کسب و کار راد به جاي آن که فکر کنند چقدر از سفره کسب و کار راد به آن ها مي رسد تفکر خود را تغيير داده و اين گونه فکر مي کنند: چقدر مي توانم به اين سفره بيفزايم.

- اصل اشاعه مسئوليت پذيري

در مجتمع کسب و کار راد هر مشاور مسئول پروژه اي به که به او محول شده است مي باشد و در قبال مديريت سازمان بايستي پاسخگو باشد و مديريت ارشد تنها مسئول پاسخگويي به مشتريان است.

- اصل دايره اختصاصي

دايره کسب و کار راد يک دايره کاملا اختصاصي است به طوري که تمامي ماموريت ها، امکانات، اطلاعات و به خصوص ارتباطات در کسب و کار راد فقط و فقط متعلق به کسب و کار راد است و استفاده از اينها براي هر شرکت، سازمان يا شخص ديگري اکيدا ممنوع است.

 

اهداف کلان کسب و کار راد

  • مشارکت در توسعه زيرساخت هاي مديريتي و صنعتي کشور
  • همسوسازي واحدهاي کسب و کار کشور با جديدترين متدهاي مديريتي جهت استقرار آن ها
  • فرهنگ سازی حداکثري روش‌های مدرن مدیریت و هماهنگی نظام‌های مدیریتی در واحدهاي کسب و کار
  • دستيابی به طرح جامع، یکپارچه و منسجم سیستم‌ها و فرآیندهای مدیریتی، توسعه علمي و ارتقاي مهارت هاي مديريتي در واحدهاي کسب و کار
  • بومی‌سازی روش‌های مدیریتی با بیشترین تطابق با استانداردهای و متدهاي روز دنیا
  • استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مدیریتی و تخصصي مجتمع کسب و کار راد و انتقال آن به واحدهاي کسب و کار
  • افزایش حداکثري توان رقابت‌پذیری بین‌المللی مجتمع کسب و کار راد و دست‌یابی به اهداف راهبردی اين مجموعه از طریق بهبود سیستم‌های مدیریتی و دست‌یابی به عملکرد ممتاز و با ثبات

 

خدمات کسب و کار راد

  • آموزش، مشاوره و پیاده‌سازی مديريت استراتژيک صنايع توليدي، توزيعي و خدماتي، هلدينگ، سازمان‌های دولتي و تمامي واحدهاي خصوصي کسب‌وکار کوچک، متوسط و بزرگ
  • آموزش، مشاوره، بهسازي و اجراي مديريت منابع انساني، به‌منظور حل خلاقانه مسائل در جهت افزايش عملکرد فردي و سازماني
  • آموزش، مشاوره و توسعه مديريت برند
  • مشاوره سيتي برندينگ
  • سنجش و اندازه‌گیری ارزش ويژه برند
  • آموزش و مشاوره مديريت فروش حرفه‌ای و مهندسي فروش در سطح ملي و بین‌المللی
  • آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه‌ای، زبان بدن و تکنیک‌ها و روش‌های شخصيت شناسي در راستاي يک مذاکره برد- برد
  • آموزش و مشاوره مديريت ارتباط با مشتري و اجراي آن با استفاده از نرم‌افزار
  • مشاوره، آموزش و بسترسازي اجراي بازاريابي
  • مشاوره و برنامه‌ریزی تبليغاتي
  • مشاوره و برنامه‌ریزی رسانه‌های محيطي
  • مشاوره و برنامه‌ریزی ديجيتال مارکتينگ
  • طراحي و پیاده‌سازی سامانه بازاريابي و فروش
  •  مشاوره و آموزش تعيين شاخص‌های کليدي عملکرد و فاکتورهاي بحراني موفقيت.
  • مشاوره و اجراي هم‌ترازی عناصر سازماني درجهت افزايش عمکرد سازماني (استراتژي، سبک رهبري، منابع انساني، ساختار سازماني و فرهنگ‌سازمانی)
  • مشاوره در زمينه مهندسي مجدد و بهبود فرآيندهاي سازماني
  • آموزش، مشاوره و پیاده‌سازی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS)
  • آموزش، مشاوره و پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت (بر اساس استاندارد ISO 9001)
  • آموزش، مشاوره و پیاده‌سازی سیستم مدیریت زیست‌محیطی (بر اساس استاندارد ISO 14001)
  • آموزش، مشاوره و پیاده‌سازی سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای (بر اساس استاندارد OHSAS 18001)
  • آموزش، مشاوره و پیاده‌سازی سیستم مدیریت سنجش رضایت مشتریان و شکایتشان (بر اساس استانداردهای ISO10002 & ISO10004)
  • آموزش، مشاوره و پیاده‌سازی سیستم تعالی سازمانی شامل تدوین اظهارنامه، ارزیابی و تعریف پروژه‌های بهبود (بر اساس الگوی EFQM)
  • تدوین اظهارنامه؛ خودارزیابی و آماده‌سازی سازمان‌ها جهت شرکت در جوایز کیفیت
  • عارضه‌یابی در سازمان‌ها و تعریف پروژه‌های بهبود
  • آموزش مجازي مديريت ارشد کسب‌وکار، کارآفريني، مديريت استراتژيک، مديريت توليد و عمليات، مديريت کيفيت، مديريت مالي، مديريت بازاريابي، برندينگ و تبليغات

www.radbusiness.ir