طراحي دفترچه راهنماي هويت فيزيکي برند
به طور خلاصه بايد گفت که برندها ابزاري قدرتمند و با ارزش براي حفظ دارايي ها و حقوق، تاثيرگذاري بر رفتار مصرف کنندگان و حجم خريد و فروش به سازمان ارائه مي کنند و در مورد درآمدهاي پايدار سازمان در آينده، موجبات امنيت خاطر آن ها را فراهم مي آورند. به همين سبب برخي از شرکت ها، بخش اصلي درآمدهاي برند را صرف ادغام يا اکتساب ساير برندها مي کنند. براي ايجاد برند براي يک محصول يا سازمان لازم است به مصرف کنندگان بياموزيم که محصول ما کيست و چه شخصيتي دارد و با استفاده از نام منحصر به فرد هويت برندمان را براي آن ها مشخص کنيم. هویت برند در واقع خميرمایه اساسي هر سازمان است و سازمان ها با تعریف آن پیامشان را به ذي نفعان خود میرسانند. پیامی که روشن میسازد آنها چگونه سازمانی هستند و چشم انداز آنها چيست. سازمان از این طریق تصویر ذهنی مطلوب، خودش و محصولاتش را در ذهن ذي نفعان ترسیم میکند. نام برند، لوگو، رنگ سازماني، عناصر تبليغاتي، استايل برند، شخصيت برند، ارزشهاي برند، داستان برند و چندین مورد دیگر، هویت برند را در ذهن ذي نفعان شکل میدهد.
هر مشتری بعد از خریدی که از شما انجام میدهد بر اساس تجربه خریدی که داشته و بر اساس کیفیت و ویژگی هایی که محصول شما داشته یک تصویر از برند شما در ذهن خود ثبت میکند. این تصویر میتواند ناشی از قیمت محصول، کیفیت آن، طراحی و نوآوری و یا برنامهریزی تبلیغاتی شرکت باشد. تصویر برند آیینهای است که ویژگی ها و مأموریت های یک محصول را در خود منعکس میکند. تصویر برند مجموعه و حاصل باورها و نگاه های مشتریان به محصول شما است. بنابراين شما با ايجاد هويت برند، تصويري از برندتان را در ذهن مخاطب شکل مي دهيد. تصویر برند نه تنها نشان دهنده برداشت ذهنی مشتری نسبت به محصول است بلکه نحوه احساس مشتری در مورد محصول شما را نیز در خود دارد. لذا بايد گفت که هویت برند مجموعه بزرگی از موارد ديداري، شنيداري و دیگر موارد است که تصویر برند است.
در اين ميان یکی از مهمترین و اساسی ترین بخش های هویت برند، تدوین و طراحی هویت فيزيکي برند است که در نهایت هر آنچه که در هویت استراتژی و مفهومی برای برند خلق میشود در هویت بصری طراحی شده و به تصویر کشیده میشود. به عبارتی، ویترین یک برند هویت فيزيکي آن است بنابراين مهمترین و حساس ترین بخش هویت برند، هویت بصری برند است. شايان ذکر است که برای طراحی هویت برند، سازمان ها بايد در یک پروژه متمرکز برنامه ریزی و سرمایه گذاری کنند. این اقدام با حفظ انعطاف پذیری، سرعت لازم برای موفقیت در بازار پر شتاب امروز را فراهم می سازد و توسعه آنها نیز پایدار خواهد بود. بنابراين اگر سازمان شما مي خواهد حرفه اي عمل بايستي روي هويت فيزيکي برند خود سرمايه گذاري کند. مجتمع کسب و کار راد بر اساس شرايط موجود در اقتصاد کشور و نياز سازمان ها به طراحي هويت برند با کمترين قيمت در شرايط برابر، خدمات طراحي خود را اعلام مي دارد.
مجتمع کسب و کار راد براي طراحي دفترچه راهنماي هويت فيزيکي برند ابتدا يک پرسشنامه در اختيار شمار قرار مي دهد. سپس در مراحل مختلف فرم های ديگري را برایتان ارسال می کند. بعد از آن با تجزيه و تحلیل دقیق آن ها و تاييد شما، هويت فيزيکي برند شما را مستند مي نمايد.
دفترچه راهنماي هويت فيزيکي برند، بیان گر دستورالعمل ها و قوانین روشن در خصوص نحوه نمایش لوگو، رنگ، پیام و کليه عناصر يونيفرم سازماني به مخاطبان و نقشه راهي در حوزه برندينگ در سازمان است.
براي اطلاع قيمت هاي ما مي توانيد از طريق لينک زير وارد شويد:
شما مي توانيد براي کسب اطلاعات بيشتر از طريق کانال هاي ارتباطي با ما تماس بگيريد.