طرح درس بازاريابي و فروش به شيوه دکتر راد

به نام خدا

طرح درس موضوعات بازاريابي، فروش و مشتري مداري به شيوه دکتر راد

  1. نام دوره آموزشي: مديريت فروش و فروش حرفه اي

اهداف دوره:

مخاطب پس از پايان دوره، با تکنيک هاي پيشرفته و حرفه اي  مديريت فروش آشنا شده و با استفاده از فراگيري راهکارهاي عملي در سازمان به کار مي بندد.

 

سرفصل دوره:

  • جايگاه فروش در بازاريابي و طراحي ارتباطات حوزه فروش
  • آشنايي با انواع فروش
  • تکنيک هاي فروش
  • وظايف اعضاي تيم فروش
  • کنترل عملکرد نيروي فروش

مخاطبان دوره: مديران و سرپرستان فروش، مديران شرکت هاي پخش و توزيع، کارشناسان فروش، نمايندگان فروش، دانشجويان مديريت، مديران فروشگاه ها و کسب و کارهاي کوچک.

 

  1. نام دوره آموزشي:تکنيک هاي نوين افزايش مشتري

اهداف رفتاري دوره:

مخاطب پس از پايان دوره مي تواند مشتريان گذشته را فرا خواند، مشتريان جديد را شناسايي و جذب نمايد و با تکنيک هاي حفظ مشتريان آشنا مي شود.

 

سرفصل دوره:

  • اصول و مباني بازاريابي و فروش
  • آميخته بازاريابي
  • 10 اشتباه نابخشودني در بازاريابي
  • روشهاي شناسايي مشتري
  • روش هاي جذب مشتري
  • اصول و فنون فروش
  • اصول و فنون تبليغات تجاري

 

مخاطبان دوره: مديران و سرپرستان فروش، مديران شرکت ها ي پخش و توزيع، کارشناسان فروش، نمايندگان فروش، دانشجويان مديريت، مديران فروشگاه ها و کسب و کارهاي کوچک.

 

  1. نام دوره آموزشي: تکنيک هاي مذاکره حرفه اي

اهداف رفتاري دوره:

آمارها بيانگر اين است که جلسات و مذاکرات مديران اثربخشي کمي دارند و هزينه هاي گزاف، به سازمان تحميل مي کند. مخاطب در اين دوره با تکنيک هاي موثر برگزاري جلسات و مذاکره آشنا ميشود و با استفاده از راهکارهاي عملي در سازمان، موفق خواهد بود.

 

سرفصل دوره:

  • انواع مذاکره
  • دام هاي مذاکره
  • الگوي ارتباطات
  • موانع ارتباطي
  • اصول کلام موثر
  • فرايندهاي مذاکره موثر
  • تمهيدات قبل، حين و بعد از جلسه
  • تشريفات
  • ترفندهايي براي شکستن مقاومت در مذاکره

مخاطبان دوره: مديران و سرپرستان فروش، مديران شرکت ها ي پخش و توزيع، کارشناسان فروش، نمايندگان فروش، دانشجويان مديريت.

 

  1. نام دوره آموزشي: فنون مذاکره در بازاريابي و فروش

اهداف رفتاري دوره:

به طور معمول  مديران و کارشناسان فروش در مذاکرات اثربخشي کمي دارند. مخاطب در اين دوره با تکنيک هاي موثر برگزاري جلسات و مذاکره آشنا ميشود و با استفاده از راهکارهاي عملي در سازمان، موفق خواهد بود.

 

سرفصل دوره:

  • انواع مذاکره و سطوح آن
  • اهداف مذاکره
  • تفاوت مذاکره کنندگان
  • نتايج مذاکره خوب
  • انواع ارتباط و فرايندهاي آن
  • ابزارهاي ارتباط در محيط کار

مخاطبان دوره: مديران و پرسنل فروشگاه ها و کسب وکارهاي کوچک.

 

 

  1. نام دوره آموزشي: اصول چيدمان فروشگاهي

اهداف رفتاري دوره:

در سال هاي اخير، فروش در سطح فروشگاهي تبديل به علم شده است. فروشندگان برتر با بکارگيري اصول چيدمان و فروش فروشگاهي، توانسته اند به توفيقات بيشتري دست يابند. بر اين اساس در اين دوره با آشنايي در مورد شيوه هاي چيدمان به آموزش تکنيک هاي فروشنگي فروشگاهي براي مخاطب پرداخته مي شود.

 

سرفصل دوره:

  • کليات بازار، مشتري و فروش
  • شبکه توزيع
  • فروشگاه هاي خرده فروشي و انواع آن
  • آميخته خرده فروشي
  • مکان خرده فروشي
  • برنامه ريزي و فضاي داخلي
  • چيدمان

مخاطبان: مديران و پرسنل کسب و کارهاي کوچک

 

  1. نام دوره آموزشي: CRM (مديريت ارتباط با مشتري)

اهداف رفتاري دوره:

آشنايي کليه افراد سازماني مرتبط با مشتري، با تکنيک هاي پيشرفته و موثر ارتباط با مشتري و ارائه راهکارهاي عملي

 

سرفصل دوره:

  • CRM چيست؟
  • مزاياي CRM
  • کاربردهاي CRM
  • شرح وظايف واحد CRM
  • روش هاي اندازه گيري رضايت مشتري (CSM)
  • تيپ شناسي مشتريان

مخاطبان دوره: مديران و کارشناسان فروش و بازارايابي ، دانشجويان مديريت

 

  1. نام دوره: منشي گري حرفه اي

اهداف رفتاري دوره:

مخاطب پس از پايان دوره با استفاده از استانداردهاي منشي گري مي تواند به صورت موثرتري با مديران، کارکنان و ارباب رجوع ارتباط چه به صورت کلامي و چه به صورت غيرکلامي برقرار خواهد کرد.

 

سرفصل دوره:

  • منشي و وظايف آن
  • انواع سازمان
  • کليات ارتباط
  • تکنيک مذاکره تلفني و حضوري
  • آداب تشريفات و مهمانداري
  • اثرگذاري اوليه
  • تکنيک هاي برگزاري جلسات
  • تکنيک هاي نگارشي
  • شيوه هاي بايگاني

مخاطبان دوره: منشي ها، روسا و مسئولان دفاتر، کارشناسان امور اداري، مديران و کارشناسان روابط عمومي

  1. نام دوره: تکنيک هاي افزايش رضايت مندي مشتري

اهداف رفتاري دوره:

آشنايي کارشناسان و مديران فروش، تبليغات، روابط عمومي و بازاريابي با تکنيک هاي مشتري مداري.

 

سرفصل دوره:

  • مروري بر مفاهيم مشتري مداري
  • انواع و تقسيم بندي مشتريان
  • شيوه هاي ارتباط با مشتري
  • نحوه برخورد با مشتري حضوري
  • NLP
  • وفاداري مشتري
  • علل نارضاتي مشتري
  • نحوه برخورد با مشتري شاکي

مخاطبان دوره: مديران و سرپرستان فروش، مديران شرکت هاي پخش و توزيع، کارشناسان فروش، نمايندگان فروش، دانشجويان مديريت، مديران فروشگاه ها و کسب و کارهاي کوچک.

 

  1. نام دوره: روش هاي ساخت يک برند قدرتمند

اهداف دوره:

مخاطب پس از پايان دوره با روش هاي ساخت يک برند قدرتمند آشنا مي شود. به طوري که با توجه به راهکارهاي عملي که مي آموزد به صورت قابل توجهي بر قدرت برند سازمان خود خواهد افزود.

 

سرفصل دوره:

  • مفهوم برند
  • عناصر تشکيل دهنده برند
  • هويت برند
  • شخصيت برند
  • نحوه برنامه ريزي و فرايند ساخت برند
  • روش هاي موثر ايجاد برند

مخاطبان دوره: مديران و کارشناسان و مشاوران بازاريابي و برند سازي. مديران و کارشناسان کانون هاي تبليغاتي

 

10-نام دوره آموزشي: تکنيک هاي موثر بازاريابي و فروش تلفني

اهداف دوره:

مخاطب پس از پايان دوره با استفاده از تکنيک هاي پيشرفته و ارائه راهکلارهاي کاربردي مي تواند به طور اثربخش از طريق تلفن ارتباط برقرار کند.

 

سرفصل دوره:

  • مروري بر بازاريابي و فروش
  • آشنايي با اهميت مذاکره تلفني
  • مهارت هاي قبل، حين و پايان مکالمه تلفني
  • نکات برقراري ارتباط بهتر
  • نکاتي براي گذاشتن پيغام
  • نکات سازماني
  • متقاعد کردن مشتري
  • روشهاي پاسخگويي تلفني به مشتري شاکي
  • بازاريابي تلفني موثر

مخاطبان دوره: مديران و مسدولين فروش، پرسنل خدمات پس از فروش، بازاريابان، منشي ها، مديران و کارشناسان روابط عمومي.

11-نام دوره: مهارت هاي فروش و تکنيک هاي متقاعد کردن مشتري

اهداف رفتاري دوره:

طبق آمارهاي منتشره در وال استريت ژورنال، بالاترين ميزان نارضايتي مشتري، به دليل فروشندگان فاقد اطلاعات و غيرمتخصص است. مخاطب پس از پايان دوره، فرا مي گيرد که ضمن آنکه محصول خود را مي فروشد، مشتري نيز از او راضي است.

 

سرفصل دوره:

  • مدلC4 و انتظارات مشتري
  • روشهاي ايجاد و ارتباط با مشتري
  • روش هاي نفوذ در مشتري
  • مدل AIDA
  • فرايند تصميم گيري خريد
  • مراحل هشتگانه فرايند خريد
  • اطلاعات فروشنده
  • روشهاي کسب رضايت مشتري

مخاطبان دوره: مديران و سرپرستان فروش، مديران شرکت هاي پخش و توزيع، کارشناسان فروش، نمايندگان فروش، دانشجويان مديريت، مديران فروشگاه ها و کسب و کارهاي کوچک.                       

 

       12-  نام دوره آموزشي: اصول بازاريابي مدرن

اهداف رفتاري دوره:

در فضاي رقابتي امروز، بازاريابي در کسب و کار به عنوان ابزاري مهم در شناسايي بازار و جذب مشتري به شمار مي رود. در اين دوره تلاش بر اين است که بر اساس استاندارد روز و خلاقيت در ارائه محصول به ميزان قابل توجهي به اطلاعات بازاريابي فرد افزوده شود.

 

سرفصل دوره:

  • کليات بازاريابي مدرن
  • تکنيک هاي بازاريابي
  • مدل LOCATE  در شناسايي نياز مشتري
  • مدل SPIN در شناسايي نياز مشتري
  • مدل AIDA در متقاعد کردن مشتري
  • بازاريابي خلاقانه
  • فرايند مارکتينگ

مخاطبان دوره: کليه مديران و کارشناسان واحدهاي بازارگاني. بازاريابي و فروش واحدهاي توليدي، خدماتي، تبليغاتي .

 

       13-نام دوره آموزشي: مديريت موثر زمان

اهداف رفتاري:

مخاطب پس از پايان دوره به اهميت و روشهاي به کارگيري مديريت زمان پي مي برد. به طوري که افزايش عملکرد فوق العاده و بهره وري روزانه خواهد داشت.

 

سرفصل دوره:

  • مفهوم مديريت زمان
  • برنامه ريزي و فرايند هاي مديريت زمان
  • نکات کليدي در مديريت زمان
  • تفويض اختيار
  • ابزارهاي مديريت زمان
  • تکنيک هاي عملي مديريت زمان

مخاطبان: مديران و کارشناسان کسب و کار

        14-نام دوره آموزشي: مديريت تغيير و بهبود عملکرد

اهداف رفتاري دوره:

فراگيران پس از گذراندن دوره بايد بتوانند عوامل ايجادکننده تغيير را شناسايي نمايند و آن در جهت بهبود عملکرد فردي و سازماني به کار بندند.

 

سرفصل دوره:

  • مفهوم و تعريف تغيير
  • عوامل ايجاد تغيير
  • مديران به عنوان عامل تغيير
  • زمينه هاي بنيادين مديريت تغيير
  • استراتژي هاي تغيير
  • ضرورت تغيير در بازار رقابتي

مخاطبان دوره: مديران و کارشناسان کليه کسب و کار

 

www.radbusiness.ir

 

 

دیگر مقالات
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر متن نظر 500 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.